zaterdag 21 mei 2016

Some Odd girl...



Hoi allemaal, 

Dit kaartje had ik afgelopen week al gemaakt! 
Ik dacht oke nu ben ik eens op tijd met mijn kaartjes voor het 
kleurenkaartenteam aanstaande woensdag...
Maar jeetje ik had zo verkeerd gekeken!!
Ik dacht het is deze keer "bruin en limegroen", 
NEE dus het is woensdag "kraft met rood"...
Haha helemaal van slag omdat ik zo gek gekeken heb
hoe verstrooid kan je zijn! hahah :-)
Dus dan kan ik jullie dit kaartje al laten zien! 
Het papier is van Kaisercrafts...
Het stempeltje is van Some Odd girl, 
is ze niet leuk? Ik kleurde haar weer in met mijn copics.
Ik vind ze zoo leuk kleuren!!





Nog een hele fijne avond! 

 

10 opmerkingen:

  1. Helemaal leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi ,hi misschien niet ok voor KKT maar zeker geslaagde kaart .
    Mooi ingekleurd .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel erg leuk Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grappige stempel, mooi ingekleurd, tof kaartje Anneke!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Anneke, wat een grappig stempeltje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuke kaart met een superleuke digi Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk Anneke, ook al was het in de verkeerde kleuren :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi, lief kaartje.
    De kleurtjes zijn mooi passend bij elkaar.
    Prachtig gemaakt Anneke.
    Eneuh, ik heb vandaag een kaartje gemaakt met jou stempel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning card Anneke!! I love your coloring on this!! Wishing you a fabulous weekend! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf tekstje op een leuke kaart!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke